LA LONGITUD IDEAL DE UN POST

Twitter: el ratio del involucramiento aumenta un 17% con tweets con 100 caracteres o menos.
postingFacebook: posts con 40 caracteres tienen un ratio de involucramiento más alta (86%) que los posts más largos.
Google+: 60 caracteres son óptimo. El titular se queda en la primera línea.
Párrafos: para orientarse rápido 40-55 caracteres por línea son suficientes.
Dominios: 8 caracteres son suficientes; es fácil memorizar. Evita cifras y guiones.
Hashtags: no utilizar más de 6 caracteres por tema y siempre cuando puedas evitar cifras y no utilices lenguaje familiar.
Sujeto Correo: la posibilidad de que se abre el correo es de 12,2% más alta utilizando 28-39 caracteres y el CTR aumenta un 4%.
Title Tags: para evitar que se nos cortan el „Title Tag“ ponemos menos de 55 caracteres.

 

IDEAL POST LENGTHS

Twitter: Tweets with 100 characters or less get a 17% higher engagement rate.                                                                      Facebook: Posts with 40 characters get an 86% higher engagement rate than longer longer posts.                            Google+: 60 characters are the optimal length. Keep the headline on the first line.                                                                     Paragraphs: 40-55 characters per line help the reader to quickly orientate himself.                                                                      Domains: 8 characters are enough. Can be well remembered and don’t use numbers or hyphens.                                              Hashtags: Your theme shouldn’t have more than 6 characters. Ideally completely do without numbers and avoid slang.            Email subject: one is more likely to open an e-mail if there are between 28-39 characters (12.2%) and CTR rises by 4%.               Title Tags: 55 characters avoid that your title tag will be shortened.

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